Fotos i Activitats

Concert Festa Major de Sant Antoni el 26-01-2020

Com cada any i ja son XVII edicions, organitzem els 3 concerts de Cant Coral de la Festa Major del Barri de Sant Antoni.

*El dia 25 de gener al mati amb 4 corals infantils del barri : Escola M. Jacint Verdaguer, Escola Diputació, Coral Sons de Veu i Coral Smiling  (ambdues de l’Escola de Músics JPC).

*El dia 25 de gener per la tarda 4 corals d’adults :  Cor de Cambra Diesi, Coral Les Flors de Maig, Coral Trencacors i Cor Jove Orfeo Atlantida.

*El dia 26 d gener per la tarda 4 corals més d’adults : Cor Dorys Artmusic, Orfeo Catalonia, Cor de Noies del Conservatori Municipal de Música de Barcelona i Coral Xaragall.

En total 12 grups musicals amb un gobal de 310 cantaires.

Tots els concert es van fer al Auditori de l’ONCE que cada any ens cedeix gratuïtament el seu local.

Concert de Nadal 2019 el 21-12-2019

El dia 21-12-2019 varem fer el nostre tradicional concert de Nadal, com sempre a favor de la FUNDACIÓ MAGONE i en aquesta ocasió es va recollir 496’38 euros.

En aquest concert ens va acompanyar el COR STABAT MATER de Mollerusa. Moltes gracies per la seva col·laboració.

Al finalitzar el concert es va fer sopar de Nadal de tota la coral, amb familiars i amics.

cartell Nadal 2019

Concert del 01-12-2019 a Monistrol de Montserrat

Organitzat per la FCEC (Federació Catalana d’Entitats Corals), varem participar conjuntament amb la Coral Icaria de Barcelona i el Cor Harmonis de Monistrol de Montserrat en el cicle “Catalunya Coral”

Concert d’estiu del dia 15-06-2019

El concert de fi de curs aquest cop va ser amb acompanyament de la CAMERATA ARTMUSIC que ens van obsequiar amb un repertori variat de musica clásica i  de pel·lícules molt amè.

En aquesta ocasió, la recaptació de  243 €. va ser per l’ONG del barri “De Veí a Veí”

Posteriorment al concert es va fer el sopar d’estiu, d’acomiadament del curs 2018-19.

Concert dia 18-05-19 al Castell de Paborde

a la Selva del Camp

El cap de setmana del 18 i 19 de maig-2019 varem fer la sortida anual de tota la coral amb un concert el dissabte 18 a la tarda al auditori del Castell de Paborde conjuntament amb la coral Schola Cantorum.

El diumenge al mati vam tenir una visita guiada al Monestir de Poblet.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Concert  el  dia  07-04-19  al  Casal  del  Metge  a  favor de   L’ASSOCIACIó ESBO

Concert de Nadal 22-12-2018

El nostre tradicional Concert de Nadal 2018 va ser el dia 22-12-18 acompanyats en aquesta ocasió per la Coral Preludi Amics de l’Unesco. La recaptació voluntaria dels assistents va ser a favor de la Fundació Magone per un import de 495,93 euros. Posteriorment al concert varem fer el nostre sopar de germanor amb música, poesia i molta alegria.

Sopar fi de curs 2017-2018

El dia 17-06-18, després del concert de Fí de Curs fet al Auditori de Calabria-66 a favor de l’Ong “De Veí a Veí” (import recaptat 226,68 euros), varem celebrar el nostre tradicional sopar de Fi de curs, amb familiars i amics de la coral.

Cartell concert Veí a Veí 17-06-18

Aquí teniu unes imatges  del concert i del sopar.

Inauguració Mercat de Sant Antoni

El dia 26 de maig 2018 es va fer l’inauguració de la remodelació del Mercat de Sant Antoni i varem fer un concert dintre dels actes que es van fer durant aquest dia.

Sortida a Osca 12 i 13 de maig 2018

Concert al Monestir romànic de “Las Miguelas” d’Osca.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Sortida a Andorra 3 i 4 de juny 2017.

Una de les activitats commemoratives del nostre 15e any d’existència, va ser la sortida a Andorra de tot un cap de setmana amb concerts a Les Escaldes el dia 3 de juny i un altre a Ordino el dia 4 de juny.

Aquí teniu alguns moments de la sortida.

Concert i sopar de Nadal 17-12-16

El mateix dia 17 de desembre- 2016, després del Concert, els cantaires vam fer el nostre sopar de Nadal . En aquesta ocasió vam ser 43 persones entre cantants i familiars propers. Amb l’aportació dels plats preparats per cada un dels comensals, vam compartir un moment agradable de convivència, entre música, acudits, conversa i jocs, que van durar fins a les 12 de la nit aproximadament.

Concert fi de Curs 2015-2016

Com d’altres anys, el dia 18-06-16, vàrem fer el Concert de fi de Curs. En aquesta ocasió la recaptació va ser a favor de l’ONG del barri, “De Veí a Veí”, i vam tenir el plaer de fer-ho per primer cop a l’auditori de l’espai “Calabria 66”. El total recollit va ser de 264,90 euros.
En l’acte també va participar el pianista de la coral, Xavier Iglesias.
Després del concert vam celebrar el sopar de final de curs, amb l’assistència 48 persones.
Va haver-hi regals, la presentació de l’Auca de la Coral, balls de country, i molt bon ambient.
I finalment ens vam acomiadar fins a l’inici del pròxim curs, que serà el dia 7 de setembre de 2016.

CONCERT FESTA MAJOR NOU BARRIS 22-05-2016

Amb motiu de la Festa Major de Nou Barris el dia 22 de maig 2016 vàrem participar, amb la Coral Canticorum i la Coral Sant Eulàlia en l’esmentat concert. A causa de la pluja d’última hora, el concert es va celebrar a la sala de plens de l’Ajuntament de Barri. Amb tot i la improvisació d’última hora, l’assistència de públic va ser nombrosa i el nivell musical satisfactori.

CONCERT  DIA 24 D’ABRIL – 2016

Concert celebrat a l’església de Sant Pau del Camp, a les 13 hores amb motiu de la col·laboració per  recaptar diners a favor de la compra d’una ambulància per un hospital de Kènia de la MISSIÓ D’EMAÚS. El concert va resultar força bé, i vam poder gaudir de la magnifica acústica de l’esmentat recinte. Gràcies a tots els qui hi vau venir i hi vau col·laborar amb el vostre donatiu. L’import recollit va ser de 296,84 euros.

SORTIDA A POBLET – 2016

La sortida d’aquest any al Monestir de Poblet es va realitzar els dies 8, 9 i 10 d’abril i vam poder reunir 29 persones entre cantants i familiars. Al matí del dissabte vam fer una visita guiada al Monestir de Santes Creus. La visita va ser molt interessant i amena.

Entre tots vam passar un cap de setmana molt agradable amb petites passejades, jocs i rialles.

SOPAR DE NADAL-2015

Com cada any per les Festes Nadalenques, familiars i cantaires ens reunim per fer un sopar de germanor. En aquesta ocasió va ser el dia 19 de desembre 2015, després del tradicional concert de Nadal. Com podeu veure en la següent foto cada vegada som més amics els que ens reunim i també, com reflecteix la fotografia, ens ho vam passar molt bé, recitant poesies i, com no, cantant.

IMG_9746 (1)

Concert “Fi de curs” 27-06-2015

El concert d’enguany de “Fi de Curs” el vam celebrar amb el Cor Gregal, a la nostra seu habitual, l’església Maria Auxiliadora de Barcelona. Com en altres ocasions, la recaptació voluntària dels assistents va ser per a l’ONG del barri “De Veí a Veí”. L’import recaptat va ser de 353,90 euros.
Després del concert, vam fer el nostre sopar de comiat de final de curs, amb ball inclòs i molta greca. Al sopar érem 55 persones, entre membres de la Coral i familiars directes.

_DSC0059  _DSC0045

_DSC0052

Celebració 125 Aniversari

_DSC011

*El passat dia 20 de juny 2015 es va fer la Festa cloenda de la celebració del “125 Aniversari” de la nostra escola, Salesians de Rocafort.

Hi vam participar en un petit concert per a les 250 persones que hi eren sopant al pati de l’escola.

Va ser un acte molt emotiu i molt agradable per a tots els presents.

Concert del 16 de maig de 2015

IMG_20150516_203012 * En aquesta ocasió vàrem        ser convidats per l’Orfeó Martinenc al  Concert de Primavera que cada any    organitzen en la seva  seu, a l’Auditori de   l’Avinguda Meridiana de Barcelona.

Sortida el  17,18 i 19 d’abril 2015

* Com altres anys, vàrem fer la sortida al Monestir de Poblet. En aquesta ocasió hem fet una visita cultural al poble de Selva del Camp i a l’ermita Paretdelgada. Una sortida molt agradable i bon temps, en la qual vam participar, entre cantaires i familiars, 32 persones.

_DSC0035_DSC0003

Missa 01-02-2015 – Església Sagrat Cor del Tibidabo

*En el marc del bicentenari del naixement de Don Bosco,  des del Temple del Sagrat Cor de Jesús del Tibidabo.  Ha presidit la celebració el cardenal Lluís Martínez Sistach

_DSC0008

_DSC0036

Retransmissió de la Santa Missa per Televisió Espanyola, canal TV-2, amb la participació de la Coral Xaragall de l’Escola Salesians Rocafort.

Concert de Nadal el 20-12-2014

*Aquest any hem pogut comptar amb la participació del grup Lindy Sisters Cor i el Cor Mixtura, a més de la nostra Coral Xaragall evidentment. El concert es va celebrar a la nostra seu habitual, l’església Maria Auxiliadora, de Barcelona. L’acte va ser presenciat per nombrós públic, unes 350 persones, i va tenir un elevat nivell musical. En aquesta ocasió la recaptació va ser per a la Fundació Magone. Un representant ens va informar de la magnífica tasca social que realitzen i alhora va recollir l’import recaptat, de 740 euros (veure foto).

Entrega Fundació Magone 22-12-14

_DSC0055

Sopar de Nadal el 19-12-2014

* Un cop més per aquestes dates ens vam reunir per fer el sopar de Nadal, el dia 19 de desembre-2014. En aquesta ocasió érem 48 persones, entre cantaires i familiars directes, ens ho vam passar molt bé amb poemes, cançons nadalenques i compartint el menjar que cadascú havia preparat.

_DSC0001_DSC0009

– – – – – – – – – –

* El dia  23-11-2014 un grup de 27 persones vam realitzar una visita guiada al MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya) entrant  en sales i recintes que habitualment no estan exposades al públic. Va ser molt interessant i una visita de museu molt diferent a les habituals.

Museu MNAC 23-11-14

* La nostra cantaire Mari Carmen Martínez ha participat en nom de la nostre Coral en el concert “CANTATA 1714 x 2014,  300 ANYS VENCENT”,  que va tenir lloc al Teatre Principal de Badalona, els dies 11 i 12 d’octubre-2014, organitzat per Societat Coral La Badalonense i la Federació d’Entitats Corals Catalanes. Es va estrenar “Obertura per la Llibertat” i va ser tot un èxit musical i de públic.

Enhorabona Mari Carmen i enhorabona a tots els cantaires que hi van participar.

Concert dia 28 de juny 2014

L’últim acte del curs 2013-14 va ser el concert organitzat per la Societat Coral L’Esperança, al Teatre Principal de Arenys de Mar, a les 21 hores.

Va ser un concert on es reflecteix  la bona feina feta durant tot el curs i varem poder gaudir de les millores aconseguides per la coral.

En aquesta ocasió hem pogut comptar amb l’acompanyament d’un jove pianista amb molt de futur, en Xavier Iglesias, a qui agraïm des d’aquí  la seva col·laboració.

_DSC0000_DSC0140

_DSC0025           _DSC0116

Sopar Festa Fi de Curs 2013-14

* El dissabte dia 21 de juny-2014, després del concert que vàrem fer a la nostra seu, tot i que el proper dissabte tindrem l’últim concert d’aquest curs, vam celebrar el sopar de Fi de Curs. Érem 43 persones entre cantaires, excantaires, familiars i amics. Com altres vegades cadascú va portar alguna cosa per menjar i per beure i així vàrem passar una  vetllada amena.

_DSC0043_DSC0097

Sortida a Poblet 2014

Poblet-2Poblet-3Poblet-1Poblet-4

* La sortida al Monestir de Poblet d’enguany va ser els dies 2, 3 i 4 de maig i en aquesta ocasió vàrem visitar el Castell de Milmanda que esta aproximadament a 5 Km. del Monestir. També vam aprofitar per visitar la població de Montblanc onse celebrava la setmana medieval.

– – – – – – – – – –

Varem celebrar l'arribada del Nadal i el comiat del any amb un sopar de germanor amb un ambient festiu.

Sopar de Nadal el 21 de desembre del 2013

* Varem celebrar l’arribada del Nadal i el comiat de l’any amb un sopar de germanor amb les famílies dels cantaires de la coral i fins i tot algun antic cantaire. Fa ser una festa molt animada amb poemes, cançons i força gresca.

Sortida al Monestir de Poblet 2013

Santuari Mare de Deu del Tallat 4 i 5-05-2013

*Els dies 4 i 5 de maig del 2013 vàrem fer la tradicional sortida a Poblet. En aquesta ocasió hem visitat el poble de Rocallaura i el proper Santuari de la Mare de Déu del Tallat, com es pot veure a la foto de grup, a l’escalinata del Santuari.